reklama

Práca

Ani sa nečudujem, veď už ani toľko zmlúv nerobím... keby som ich robila viac, možno by im dochádzka nevadila... :-(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bol to taký krásny deň
Narodila som sa preň
Ráno som síce zaspala
Ale hneď som do práce hopsala

Po niekoľkých hovoroch som dohodla kuriéra
A tým sa začala moja zmluvná kariéra
Ďalší pán ma odmietol
Celú moju snahu pod koberec zamietol
Vraj je dôchodca
A nikoho predchodca
A zmluvu mám zrušiť
No kto to mohol tušiť
Veď mi dal aj ten posledný údaj
A po zhrnutí ma vyviedol na opačnú koľaj

Čo už

No potom prišla najväčšia haluz
Magda si ma dala zavolať
Vraj sa musí so mnou rozprávať
Tá správa čo mi povedala
Ma doslova šokovala
Že moja dochádzka niekomu vadiť začala
Vraj aby som porozmýšľala
A svoju dochádzku do callcentra poupravila

Lenže ako
To nejde tak ľahko

Veď zo školy do práce utekám rovno
A doma neumyjem ani to okno

Ďalšia zmluva
úspešná

A ďalšia pani popletená
Druhá zmluva je zrušená

Tretia zmluva bola spravená
No pri osobnej štatistike som bola zhrozená

Miesto piatich zmlúv mám len tri
Ale veď na tomto sa predsa nešetrí
Aj tak si to asi vezmem do záhrobia
Keď ma kvôli (ne)dochádzke z práce vyhodia...

Katarína Dobšovičová

Katarína Dobšovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som neobyčajne obyčajné dievča.Milujem bicyklovanie, chatovanie a čítanie kníh a spánok. Zoznam autorových rubrík:  BásneNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu