reklama

Priatelia a ja

Čo je na svete najhoršie? Stratiť priateľov, zamestnanie, blízku osobu? Stratiť nádej, vieru a lásku? Ťažko povedať... Ide o to, že človek si neuvedomuje, čo všetko má, kým reálne nehrozí, že to všetko, alebo aspoň časť z toho môže stratiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo je na svete najhoršie? Stratiť priateľov, zamestnanie, blízku osobu? Stratiť nádej, vieru a lásku? Ťažko povedať... Ide o to, že človek si neuvedomuje, čo všetko má, kým reálne nehrozí, že to všetko, alebo aspoň časť z toho môže stratiť.

Veľmi dobre si uvedomujem, že vieru, nádej, lásku som stratila už dávno. Niekedy sa vráti rýchlo, inokedy to trvá veľmi dlho. Ako aj teraz... Nielenže som bez tohto všetkého, ale ešte pribudol aj pocit (celkom reálny), že strácam svojich priateľov. Aby som uviedla na správnu mieru: mám kamarátov a tých mám rada, nehovorím im všetky veci, udalosti a príhody a príbehy z môjho života. Vyšším levelom sú priatelia - vedia o mne všetko a aj tak ma majú radi. Ja im hovorím anjeli alebo že ich ľúbim. Na najvyšší stupeň patrí moja rodina. Vždy je pri mne, pomáha mi, živí ma. A ja ju milujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kamaráti sa nájdu ľahko, ale keď je ťažko, zutečú... Aj takí sú ale pre mňa vzácni. Učia ma, komu veriť a komu radšej nie...

Priatelia sú vyšší level a sú pre mňa všetkým. Dám za nich aj ruku do ohňa, len aby som im pomohla, ak to budú potrebovať... Verím, že to vedia.... Veľmi ťažko nesiem, keď sa s niekym zoznámim, padne mi do oka a potom sa dlho nevidíme, nekomunikujeme... Možno som len naivná.... Bolí ma a veľmi, keď moji priatelia trpia a ja im nedokážem pomôcť. Bolí ma, keď cítim, že oni sa snažia pomôcť mne a nevedia ako. Verím však, že ani najnovší priateľský kontakt sa neskončí odchodom druhej strany do Prahy, Francúzska, Ruska alebo Žiliny... Veľmi by ma to bolelo, pretože mi milá, obetavá a najvnímavejšia (snáď) osobka veľmi obohatila život... A ja ju NIKDY NECHCEM STRATIŤ!!!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A rodina? to je kapitola sama o sebe...

Katarína Dobšovičová

Katarína Dobšovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som neobyčajne obyčajné dievča.Milujem bicyklovanie, chatovanie a čítanie kníh a spánok. Zoznam autorových rubrík:  BásneNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu