reklama

Vodiči verzus chodci

Včera ráno som si išla dať zapísať hodnotenie do indexu. Bola som natešená, pretože som čakala, že to bude dobré hodnotenie a zrazu sa na mňa vyrútilo auto...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Včera ráno som si išla dať zapísať hodnotenie do indexu. Bola som natešená, pretože som čakala, že to bude dobré hodnotenie. Tak som si kráčala po chodníku, počúvala mp3ku, a pred prechodom pre chodcov som zastavila, pozrela sa na obe strany ako ma učila mamička. Nikde žiadne auto. Tak som prechádzala a keď som už bola asi v tretine prechodu, zrazu sa na mňa rútilo auto. Čo teraz? Vbehnúť mu pod kolesá? Vrátiť sa späť? Tak som zastavila, a to auto doslova preletelo popred mňa! Ani len nespomalilo... A mňa tak napadlo, kto má vlastne prednosť na prechode pre chodcov? Vodič alebo chodec??? Ťažko povedať, ale podľa zákona chodec. No darmo sa bude niekto raz oháňať svojim právom chodca na prechode, keď bude prinajlepšom ležať v nemocnici so zlomeninami.... Nuž čo, možno mal vodič dobrý pocit z toho, že ma vystrašil a že bol o desať sekúnd skôr v cieli... Ale veď arogancii sa medze nekladú....

Katarína Dobšovičová

Katarína Dobšovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som neobyčajne obyčajné dievča.Milujem bicyklovanie, chatovanie a čítanie kníh a spánok. Zoznam autorových rubrík:  BásneNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu