reklama

Bonzáčik

Tu som písala o súrodeneckej láske medzi starším bratom a mnou.... :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mišo je teda riadny debil

Bonzoval také veci

Čo by ste ani neverili

Myslím to vážne takého debila

Ste na svete ešte nevideli!!!

Neznášam ho

Ale

Zároveň milujem brata môjho jediného

Nechápem ako to mohol spraviť

Veď v živote tým môže veľa priateľov stratiť!!!

Veď mi nedal ani šancu to nejak napraviť!!!

Neznášam ho

Ale...

Zabiť je ho málo

Veď ma to jeden zápas hokeja na Slovane stálo!!!

Riadny debil však?

Ma z neho trafí šľak!!!

Katarína Dobšovičová

Katarína Dobšovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som neobyčajne obyčajné dievča.Milujem bicyklovanie, chatovanie a čítanie kníh a spánok. Zoznam autorových rubrík:  BásneNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu