reklama

Priatelia

Priateľ milý, ďakujem že si, vážim si Ťa, cením si Ťa, a spravím všetko čo budem môcť, aby si bol šťastný na tomto svete.... Nikdy Ťa nechcem stratiť!!!! a ak by sa tak malo stať, radšej sa stratím ja, ako by som mala stratiť Teba, to si pamätaj....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Priatelia
Niekedy sami priletia
Ani sa človek nenazdá
Len vtedy keď je na sdrci veľká brázda

Pre mňa mnoho znamenajú
A aj mená majú: Peťa, Evka, Monika a Hanittka
Koľko pre mňa znamenajú si ani sami neuvedomujú

Lebo keby hej..
Tak...

Sú pre mňa ako sanitka
Prifrčia keď moja duša krváca
A nevadí im že sa im nové tričko zamáča

Sú skvelí
A ja ich milujem
Veď srdce mi velí
Že bez nich sa nezaobídem

Sú pre mňa všetko
Nielen pre to zmáčané tričko

Vždy pri mne stoja
Hoci často ledva už na nohách stoja

Ja si to uvedomujem
A nikdy im za to dostatočne nepoďakujem

Neviem čo mám ešte robiť
Ako sa im za to všetkoo odmeniť

Záchrana nejedna života -
- aká má byť vďaky hodnota?

A keď prídu slzy
Hovoria so mnou hoci sú busy

A keď úsmev z mojej tváre stratí sa
Povedia: " Úsmev svedčí ti - usmej sa"
Usmej sa!

A keď najhoršie mi je
Dlho do noci so mnou chatuje
Alebo až z Nitry za mnou na pár hodín docestuje

Pri stretnutí sa zaujíma
A vždy ma tuho objíma

Priatelia ste skvelí
A ja si vás nadovšetko cením
Pre vaše dobro pravú ruku do ohňa hodím

Neviem, či sa k vám hodím
Ale sľubujem
Sľubujem
Že sa raz určite polepším

Je to môj cieľ
A verím
že to nie je pre vás smrti ortieľ
Keď vaše cesty životom krížim...

Ospravedlňte ma ak sa mýlim
Ale ja vás z môjho srdca nikdy neodpílim

Vždy tam ostanete
Bez ohľadu na to ako do môjho života zasiahnete

Rozumiete?
Veríte?
Chápete?
Chcete?

Neviem

Ale jedno je isté
Toto všetko úplne vážne myslieť chcem

A úplne všetko - každé jedno slovo vážne aj myslím

A ak sa mýlim...

Nechcem radšej vedieť...

A tých ostatných, ktorých som nespomenula
To len preto tu nie sú spomenutí
že by mi ani tona papiera nestačila..
No v mojom srdci všetci sú zatvrdnutí...
Len nemôžem spomenúť všetkých
Lebo by som písala až do Všech svätých...

Katarína Dobšovičová

Katarína Dobšovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som neobyčajne obyčajné dievča.Milujem bicyklovanie, chatovanie a čítanie kníh a spánok. Zoznam autorových rubrík:  BásneNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu